24.7.2015

MAGENTA LIPS





Pakko sanoa, että mulla ei koskaan ole näin vähän silmämeikkiä ja olo tuntuikin tuona päivänä jotenkin todella oudolta! Peilikuva ei näyttänyt yhtään tutulta, ja jopa näitä kuvia katsoessa tulee hassu olo. :D Mä en siis juuri koskaan ole ilman minkäänlaisia rajauksia, mutta erityisesti alaripsien meikkaamatta jättäminen ei kuulu mun tyyliin. Oma peilikuva näyttää jotenkin kummalliselta ja nuorelta, jos alaripsissä ei ole maskaraa! En tiedä mistä tämä mielikuva johtuu, koska mä tykkään kovasti muiden meikeissä siitä, että alaripset jätettäisiin meikkaamatta! No enivei, tässä meikissä halusin omasta mieltymyksestäni huolimatta jättää silmät kovin neutraaleiksi ja keskittää huomion huuliin. Ostin nimittäin pari päivää sitten H&M:ltä muutamalla eurolla mattaisen huulipunakynän, ja sen sävy on niin upean intensiivinen, että en halunnut silmämeikin vievän siltä huomiota. Miltäs näyttää, toimiiko tällainen combo? :) 

Mä olen nyt myös hurahtanut Facebook-kirppistelyyn, kiitos rakkaan siskoni intoilun, ja oonkin laittanut mun vanhoja vaatteita yhteen Turun alueen fb-ryhmään myyntiin. Hyvin on ottanut bisnekset tuulta alleen, ja tämä meikki toimikin itseasiassa yhtenä "myyntimeikkinä"! Oltiin sovittu treffit aamulle (itseasiassa erään mun blogin lukijan kanssa, miten hauskaa!) ja piti saada itsensä nopeasti kuntoon. Kevyt meikkipohja, lähes olematon silmämeikki ja kirkas huulipuna -mitä sen helpompaa mutta kuitenkin freesiä ja pirteää voisi aamumeikkiinsä keksiä!?

// I never wear this little eye makeup and I felt myself really weird the whole day. I usually never leave my bottom lashes without mascara since I feel I look really strange and young with a look like this. However, I do love this look on others! Despite my own personal prefernces, I decided to leave my eyes really naked this time and focus the attention to the bold magneta lips. I bought this matte lipstick pen from H&M and really like it's intensive color!

2 kommenttia:

  1. Musta sä näytät upealta vaikka onkin neurtaalimmat silmät! Tottumus kysymys :p mulla kyllä kans jos haluan laittautua kunnolla, niin pakko olla rajaukset ja maskaraa alaripsissä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) On tosiaankin tottumuskysymys, ite näkee itsensä vaan jotenkin niin kaljuna, kun on tottunut että on edes vähän enemmän meikkiä.. :D

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!