26.11.2014

HEI HEI MITÄ KUULUU?

Tervehdys muruset! Mitenkäs teidän keskiviikkopäivä on sujunut? :) Tässä on taas tullut viikon blogihiljaisuus, kun on ollut niin paljon kaikkea muuta. Valon määrä (tai sen vähäisyys), sekä tuo mun kökkö kamera on myös yhdet syyt siihen, miksei nyt ole tullut uusia postauksia. Kauheasti on tehnyt kyllä mieli kuvata kaikkea, mutta äh, ei niistä kuvista vaan oo tullut mitään. :( Yksi sillä mun lainajärkkärillä kuvattu hyvälaatuinen meikkipostaus tuolla luonnoksissa vielä on, mutta vielä ei oo mun mielestä oikee hetki sille. Mun mielestä ne kuvat ei myöskään onnistunut ihan niin hyvin, joten panttaan sitä tuolla nyt varmaan ties kuinka kauan.. :D Kunnon lifestyle/kuulumispostausta ei ole viimeaikoina täällä myöskään ollut, ja koska sen kokoamiseen ei tarvitse metsästää auringonvaloa, niin musta tuntui hyvältä tehdä sellainen nyt rikkomaan tämä hiljaisuus! Ja tuleehan tässä nyt taas kerrattua vähän tän kuun tohuamisia!


Mietelausetta, pari randomia selfiee ja ensilumi, joka satoi täällä Turussa maahan tän kuun ekalla viikolla!


Uusi biisilöytö ja vähän erilaisempaa meikkiä! (tutorial täällä, klik). Ja kaikkien kauneus- ja meikkikulissien takana täytyy tietty myös vähän hoitaa kasvoja sekä yrittää huolehtia niistä linjoista; tähän auttaa siis syväpuhdistava kasvonaamio sekä (aika köyhän näköinen) nugettisalaatti. ;)


Yhtenä päivänä oli tosi hyvä meikkipäivä, mutta eihän siitä enää illalla pimeessä saanut mitään kuvaa otettua.. Tuo Instagramista bongattu teksti oli musta jotenkin tosi kiva, ja halusin sen teillekin tänne jakaa. Jos vaikka joku ei oo muistanut teille tänään noin sanoa! ;) Äiti on täällä mun luona vieraillut nyt monesti, melkein joka viikko, kun sillä on ollut täällä Turussa työ- ja koulujuttuja. Me lähdettiinkin kerran sitten ajamaan Loviisan Aittaan, jossa ollaan joskus vuosi sitten käyty viimeksi. Oi että! Tuolla oli taas vaikka mitä ihanaa!


Mä olisin voinut viedä sieltä vaikka mitä mukanani, mutta tällä kertaa rahapussi antoi periksi vaan tuohon Riviera Maisonin huonetuoksuun, joka onkin nyt sulostuttanut mun päiviä huumaavalla tuoksullaan!  Äiti osti mulle myös lahjaksi ihanan Lexingtonin keittiöpyyhkeen.


Tässä kuussa musta tuli myös täti, kun siskon esikoispoika vihdoin saatiin maailmaan! Ja mustahan tulee tietenkin ihan hiupputätsä poitsulle! ;) Me lähdettiinkin samana iltana I:n kanssa vielä viihteelle, tanssimaan opiskelijabileisiin. Päälle päätyi mun uusi takki BikBokista -tuo pörröinen kamelinvärinen takki tuntuu vieläkin vähän vieraalta, mulla kun ei koskaan oo ollut mitään tuon mallista tai väristä takkia, mutta kyllä siihen pikkuhiljaa alkaa tottumaan. :) Mua ilahdutti myös hiukee sähköposti Color Wow -tyviväripuuterin voitosta! Tää viiden sentin tyvikasvu on nimittäi h-i-r-v-e-ä!


Juhlia jatkettiin vielä viikonloppunakin, kun ihana S yllätti mun kotihengailun pyytämällä sen kanssa mojitoille. Meillä olikin melko tapahtumarikas ilta, ja mä söin myös ekaa kertaa torikiinalaista! :D Ei näytä tuossa kovin herkulliselta, haha, mutta kyllä sen ihan mielellään nälkään söi. Aamulla huomasin kauhukseni, että en ollut yöllä pessyt meikkejä -joskus kun niin käy, niin koko sen seuraavan päivän on kasvoilla jotenkin tosi tukkoinen olo! Pahoittelut myös kaikille tästä viimeisestä inhasta kuvasta, mutta noin komean rakon ja vesikellon sain mun jalkapohjaan, kun jalassa oli ekaa kertaa uudet korkkarit! :D Varmaan sanomattakin selvää, että kävely tapahtui sisukkaasti hampaita yhteen purressa. :D


Lunta saatiin maahan uudelleen noin viikko sitten, ja se pysyi maassa jopa yllättävästi muutaman päivän ajan! Valkeissa maisemissa lähdin siis viime lauantaina katsastamaan pikku poitsun, ja eipä mulla kyllä sanoja ja superlatiivejä voisi olla liikaa -hän oli NIIIIIN ihana ja pieni! ♥♥♥ Pus, söpöläinen. Visiitin jälkeen jatkettiin vielä äidin ja isän kanssa heidän luokseen, jossa mä olinkin sen yön.


Me ostettiin I:n kanssa eilen tuollaiset ylipolvensukat, ja hetihän mun oli niitä illalla kotona kokeiltava! Aika hauskat -tuli aika tyttömäinen olo! Mitä te tykkäätte tuollaisista sukista? :) Mä oon myös värjötellyt tuon mopsin tapaan täällä mun asunnossa jo muutaman viikon ajan, kun tää lämmitys on reistaillut todella paljon! Vai miltäs kuulostaa aamut ja illat +18 asteessa?! ;) Tänään kävi huoltomiehet sitten viimein korjaamassa nuo patterit, niin nyt tarkenee! Ja hei, sanokaa etten mä oo ainoo, joka pohtii joka ilta tuon saman asian kanssa; mennä nukkumaan ajoissa tai roikkua netissä?!? Oikeesti, oon täällä joskus ennenkin maininnut, että näin yksin ollessa mun on todella vaikea mennä ajoissa nukkumaan, se ajantaju kun vaan jotenkin katoaa ja yhtäkkiä kello onkin jo puoli 1 yöllä, ja sitten pitää käydä vielä meikkipesulla sun muuta ja kappas, sänkyyn pääsee vasta yhdeltä.. Tarvis saada tuo unirytmi kyllä taas korjattua. Silloin aina havahtui meneen ajoissa nukkuun, kun J vielä oli täällä ja se nukahti aina ihmisten aikaan, enkä halunnut sit sen yksin antaa nukkua -nyt onkin vähän vaikeempi kun ei oo kukaan muistuttamassa mua :D Noh, kyllä ne päivät siitä kuluu kuitenkin ihan hyvin, vaikka aamuisin pikkasen kismittääkin nousta. Tässä viimeisenä kuvana mulla on tämän päivän asu; mustat farkut, musta nahkapeplumtoppi, vaalea hieman pidempi neuletakki ja iiihana uus punainen tartanhuivi. Asusteena toimi punainen huulipuna (tai oikeestaan vaihdoin sen kyllä vaaleanpunaiseen, kun lähdettiin I:n kanssa käymään koululla) sekä tuo mun ihan lemppari Daniel Wellingtonin kello.  Mitäs te tykkäätte tästä lookista? :)

Kaiken tän lisäksi me ollaan I:n kanssa painettu meidän opparia -itsenäisyyspäivänä olisikin sitten tiedossa reissu Helsinkiin ja myyntikoulutuksen pitäminen KICKS-myymälöille! Jännää. Sen jälkeen sitten kunnon tsemppi ja aherrus itse varsinaisen teorian ja opinnäytetyön kirjoittamisen kanssa, sen korjaus ja kypsyysnäytteen kirjoittaminen, ja sit me oltais valmiita estenomeja! Huh. Tammikuulle varmaan kyllä pakostakin venyy, mutta eipä siihenkään enää kauaa ole! Toki tässä ohella mulla on vielä muutaman englannin kulttuurikurssin tehtävä sekä yks alaisuustaitojen essee kirjoitettavana, joten niihinkin täytyy muistaa varata aikaa. Ens kuun alussa pääsen kuitenkin piiitkästä aikaa vierailemaan vanhoilla kotikonnuilla, kun muruset kutsui bilettämään JVG:n tahdissa! ;) haha.  Että busy busy busy!

Mitenkäs teidän marraskuu on sujunut? 

PS. Voitteko uskoo, että mä oon kuvannut ja muokannutkin teille yhden meikkiVIDEON!? ;D Okei, ei se kovin hyvä ole, mutta kuitenkin sellanen, että mulla ihan tosissaan oli aikomus se tänne teille julkaista. Tai no kahdessa osassa olisin sen tehnyt, muuten se olis ollut aivan liian pitkä! :') Tänään kulutin monta tuntia YouTube-kanavan luomiseen, ja muutenkin oon varmaan kolme iltaa käyttänyt siihen, että oon yhdessä online-editorissa (WeVideo) muokannut sen niin hyvin kun näillä mun olemattomilla taidoilla onnistuu. Nyt sitten tänään kun olisin ne julkaissut, niin eikös se (ilmaisversio) ilmoita mulle, että ne videot on liian pitkiä!!! Ja siis ihan oikeesti, eka osa oli kolme minuuttia ja toinen vain muutaman sekunnin liian pitkiä, mutta en mä voi niistä enää nipistää poiskaan! :( Asiahan korjaantuisi, jos korottaisin sen mun tilin maksulliseksi, mutta enhän mä sellaiseen viitsi ryhtyä. Mun kysymys oliskin nyt, että tietääkö teistä kukaan mitään hyvää, ilmaista, videoeditoria?! Jotta saisin ne videot muokattua uudestaan -.- Mulla siis on ihan Windows käytössä, että ei mitään Macin ja Applen juttuja, kiitos!

18 kommenttia:

  1. Mua haluttais kans tehä jotain videoita ihan hulluna, mutta oon niin käsi niiden editoimisen kanssa! :(( Toivottavasti saat sen videon fiksattua, ois kiva kyllä päästä näkeen! ;) Mulla on kans yhet yli polven sukat, jotka tosin odottelee vielä kaapissa, pitäisi rohkaistua käyttämään niitä! Ja siis toi netissä roikkuminen on niin paha... Joka iltanen tapa ja sitte aina aamulla miettii ku herääminen on niin vaikeeta, että joo tänään aikasin nukkumaan! Joopa joo, haha. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, eipä nää munkaan videon editointitaidot mitään loistokkaita ole :') Mutta jos saan ne fiksattua niin, että ne joskus tänne julki päätyy, niin täytyy sit varmaan jakaa muutamia vinkkejä, jos vaikka säkin innostuisit sitten kokeilemaan! :) Ihana kuulla, etten oo ainoo tän yövalvomisen kanssa! ;D Aina sitä tosiaan aamuisin miettii, että no nyt meen ajoissa nukkuun, mutta eihän siinä ikinä niin käy..! Ja voii mä niin odotan, et joskus näkisin sun asun noitten ylipolvensukkien kanssa! ;) Kiitos Elisa kivasta kommentista! ♥

      Poista
  2. ihana lukea sun kuulumisia näin kattavan ja laajan postauksen muodossa :) oot kyllä niiiin paljon kaikkea ihanaa ehtinyt puuhailla viime aikoina! :)♥ tykkään muuten kans tuosta dragon -biisistä ihan hirveesti! myös nuo ihanat mietelauseet tms on kivaa luettavaa, me likes ♥ ja voi ei, voin vaan kuvitella miten tuskallista on ollu kävellä tuon rakon kans! :D siihen ei kaikki pystyis.. :D sä oot varmasti ihan mahtava täti ♥ ja tykkääntykkään polvisukista, mun pitäis hamstrata itellekin enemmän niitä:) täällä kans toinen, jolla nukkumaanmeno aina viivästyy ja yhdeltä havahdun siihen että ai hups, pitäiskö sitä nukkumaankin mennä.. vikan kuvan look näyttää ihanalta, voin vaan kuvitella miten kiva toi nahkapeplum on livenä!! ♥ teidän opinnot on kyllä ihan mahtavalla mallilla, vau! hurjasti tsemiä vikoihin koitoksiin :-) ja videoo ootellaan jo tosi innolla täälläpäin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten kiva kuulla, että tykkäilet! :)♥ Niin postauksesta itsestään, kuin tuosta biisistä ja mietelauseista. Hahah, tuo rakko oli kyllä kamala -se kun vielä tuli jo menomatkalla!! :D Sun polvisukista innostuneena mun itseasiassa näitä on kutkuttanutkin kokeilla! ;) Ja hyvä tietää, että löytyy sielunsiskoja tän valvomisen saralla! :D Kiitos tsempeistä, ja mä yritän parhaani, jotta tuo video joskus oikeesti näkis päivänvalon! ♥

      Poista
  3. Kiva oli lukea sinun kuulumisia pienen hiljaisuuden jälkeen<3 Nuo ylipolven sukat on kivan näköiset, tulee sellainen tyttömäinen lookki, mikä sulle sopiikin oikein hyvin! Paljon kivoja kuvia ja oon himoinnut tuota Lexingtonin keittiöpyyhettä jo pitkään, mutta en oo vielä saanut aikaiseksi ostaa :) Hyrr, kylläpä teillä on kylmä jos +18 astetta! Olen itse niin kylmän herkkä että pitää olla aina tosi lämmin kotona :D Aina on muutenkin villasukat ja aamutakki päällä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, kiitos kommentista Jasmina! ♥ Tuo Lexingtonin keittiöpyyhe on kyllä kaunis :) Joo tuo +18 oli ihan järkyttävän kylmä! Pattereissa oli jotain vikaa, mutta onneksi huoltomiehet vihdoin kävi ja sai ne taas toimimaan -nyt on ihanan lämmin, +27 astetta ;)

      Poista
  4. Ääää ihana postaus ! Oot niin kaunis herran jee <3 mist noi polvisukat on ? Oon ties kuinka kauan himoinnu tollasii muttei mistään oo löytyny :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi sua, ihana kiitos! ♥ :') Polvisukat on Henkkamaukasta! Tuplapakkaus joko kahdella mustalla sukkaparilla, tai sitten mustilla ja harmailla sukilla :) Käy ihmeessä kurkkimassa! Nää mun omat ostin Skanssista, mutta varmaan tuossa keskustassakin näitä on.

      Poista
  5. Ihanaa lukea sun kuulumisia ♥ oot tehnyt vaikka mitä kivaa :)♥ ihanaa kun olet viettänyt aikaa äitisi kanssa. Kaunis tuo Lexingtonin keittiöpyyhe. ♥ onnea vieläkin tuhannesti pienokaisesta jonka elämään saat kuulua merkittävällä tavalla! Oot varmasti paras täti ♥ tykkään niin paljon tuosta viimeisen kuvan asusta! Voin vaan kuvitella miten hienolta koko asu näyttää livenä ♥_♥ mut auuutss tuo rakkula! Oon kokenut saman ja aivan kauhea kokemus. Mulla tulehtu se vielä tosi kovasti, niin paljon että lääkäri pelotteli kuoliolla. Onneksi sain kunnon lääkkeet niin parani nopeasti! Ps. Toivottavasti saisit videon tänne pian ♥ harmi kun en osaa auttaa :(( pppss. Oon kans miettiny tuollaisten polvisukkien ostoa. Kaikkea hyvää tuleviin päiviisi ja tsemppiä koulujuttujen kanssa! Hyvällä mallilla jo ovatkin, oot ollu ahkera ;) vastaan sulle pian ajatusten kanssa fbssa :)♥ HALI!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiitos Emilia, ihana positiivinen kommentti! ♥♥ Ai sulla tuli rakkulasta noin paha vaiva!? :o Hurjaa. Onneksi lääkärin pelottelut ei kuitenkaan toteutunut!! Mulla parani parissa päivässä kun puhkaisin sen vesikellon ja päästin nesteet pihalle.. Mä yritän saada videot mahdollisimman nopeesti kuntoon :) Mitään huippua ei tosin kannata odottaa, hirveen vaikeeta olla videolla luonnollisesti! :D Ja nuo polvisukat on H&M:stä, käypä vaikka kurkkimassa, jos vaikka itekin päätyisit sellaiset ostaan! :) Noita oli kahden parin pakkauksissa, kaks mustaa tai sitten musta & harmaa. Kiitos vielä ihanasta kommentista, ja mä puolestani vastailen sulle facessa takaisinpäin tässä joku päivä piakkoin! :') ♥ Pus!

      Poista
  6. ihanan kuulumispostaus Paulina<3 ja olet kyllä aina niin kaunokaisena noissa kuvissa, vau! auuts, muistan kun itsellenikin tuli kesällä ihan järkyttävät rakkulat kantapäihin kun olin ostanut uudet ballerinat ja ne oli miulla koko päivän töissä jalassa.. siinä saikin sitten jokusen päivän kävellä ihan suosiolla avokkaissa, muuten ei olisi tullut mitään! :D ja ihana tuo siun siskonpoika<3 hihii, olisi kyllä tosi kiva jos julkaisisit tänne videon, tosi kiva juttu!<3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos ihanuus! ♥ Joo uusista kengistä tulleet rakot on aina ihan kamalia! Ja ne kun yleensä tulee juur silloin, kun oot just jossain töissä tai ulkona reissussa! :D Kiva kuulla, että oottelet videota! :) Koitetaan saada se joskus julki :')

      Poista
  7. Mä oon käyttänyt ihan vaan Windowsin MovieMakeria, sillä sää ihan kohtuullisesti tehty ja siinä pystyy tehä tosi pitkiäkin pätkiä, sen saa ladattua ilmaiseksi :) Ihana postaus ja onnea tuoreelle tädille! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeii, kiitti paljon vinkistä!!!! :) Ja kiitos kommentista muutenkin ♥

      Poista
  8. voi Pauliina ihana postaus !! oli tosi kiva lukea, ja hei ei blogihiljaisuudet ole suinkaan pahasta, kun ei sitä vaa yksinkertasesti aina kerkeä vaikka haluais iha penteleesti! <3 ja nuo polvisukat, ihana look !!!
    Meikkivideota jään todellakin odottelemaan! mukavaa torstaita ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Paula, ihana kommentti! :') ♥ Mukava kuulla ymmärrystä myös blogihiljaisuuteen liittyen! Kiitos sulle ihanuus kommetista! Hauskaa torstaita sinnekin ♥

      Poista
  9. Ihania kuvia (paitsi tuo jalkakuva)
    Musta ylipolven sukat on ihania mutta saa mut näyttämään halvata.En oo edelleenkään löytänyt mitä yhditäisin niiden kanssa, että tyyli pysyisi boohemiin puolella.Siihen siis tähtään.Sä olet kyllä onnistunut asussa täydellsesti.Lasit tuo hyvän vastapainon <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhahahah! ;D Joo se ei kyllä kovin "ihana" ole!
      No tiiätkö mäkään en oikein oo vielä päättänyt, että sopiiko nuo sukat mullekaan vai ei!? Ainakin oli todella outo olo, enkä niillä oo vielä kyllä ovesta ulos oo rohjennut astua. Mutta kiva kuulla, että ainakin sun silmään näyttää onnistuneelta :) Kiitos Marika kommentista ♥

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!