17.11.2014

50 SHADES OF LOVE

Tänään tää mun pieni, ihan aluksi puoli-vitsillä perustettu blogi, saavutti Bloggerin kautta 50 lukijaa. En oikeesti voi sanoa mitään muuta, kuin ison, lämpimän ja rehellisen KIITOKSEN! Oon niin äärettömän kiitollinen teistä kaikista! Myös te, jotka luette mun kirjotuksia muiden kanavien kautta, niin kiitos kiitos kiitos. Rakastan teitä -rakastan just sua! En olisi ikinä tätä melkein vuosi sitten aloittaessani osannut kuvitellakaan, että joku tänne joskus eksyisi. Kyllähän tämä 50 varmaan jonkun korvaan kuulostaa pieneltä, mutta mulle tää on ihan uskomaton ja mieletön juttu! Ootte kaikki, joka ikinen siellä ruudun toisella puolella, niin tärkeä. Ilman teitä ja teidän ihania kommentteja ja tukea, olisin varmaan lopettanut tämän jo. Mutta saan teistä niin paljon intoa ja voimaa, että teette tästä hommasta oikeasti niin paljon mielekkäämpää. Oon niin onnellinen, ja lämmittää myös tietää, että te siellä ootte niin ihania ja sydämellisiä ihmisiä –osa teistä tuntuukin niin läheisiltä, vaikkei koskaan tavattu ollakaan. :) Ihan mieletöntä. Ei mulla oo tarpeeksi sanoja kertomaan, kuinka paljon te merkitsette mulle. Oikeesti, teidän takia mä täällä jaksan kirjoitella, saan teistä niin paljon iloa, ettei oo järkeäkään. Kiitos ihan jokaiselle tätä blogia lukevalle!

Mä halusin koota tähän vielä muutamia mielettömiä kommentteja –kiitos, että jaksatte jäädä myös niitä kirjoittelemaan. Rakastan kuulla teidän mielipiteitä, ja aina innolla jännitänkin mitä mikäkin postaus tuo tullessaan!

Ensinnäkin kaikki kommentit tästä mun pienestä blogista ja sen sisällöstä. Oon ihan häkeltynyt, kuinka paljon positiivista oon teiltä tästä saanut! Oon ajoittain myös miettinyt tän kauneuspuolen ja lifestylepuolen suhdetta. Mä tykkään kosmetiikasta ja meikkauksesta, ja ne on se mun juttu, joita haluankin tehdä. Kuitenkin musta on kiva kertoilla välillä myös ihan arkisia kuulumisiakin, sillä tiedän, että sieltä löytyy paljon lukijoita, joita kiinnostaa sen tyyliset asiat ehkä enemmän kuin meikit. Näistä syistä oon joskus pohtinutkin, että voiko tätä mun blogia nyt luokitella mitenkään erityisesti kosmetiikka- tai meikkiblogiksi, koska onhan täällä sitä lifestyleakin. :D Teidän ihanat kommentit on kuitenkin saaneet mut varmemmaksi siitä, että tällainen molempien aiheiden yhdistelmä on ihan hyvä.

”Siis WAU Pauliina kuin nää sun postaukset on niin parhaita! <3 Arvostan oikeesti ihan hirveesti sitä kuinka jaksat panostaa näihin postauksiin,otat aina niin hyvät kuvat ja kerrot asiat selkeästi! :) Upea kaunis sinä! <3”

”Tää sun blogi on kyllä tosi mukavaa luettavaa! Löysin tänne jotain kautta ja totesin, että täältä löytyy hyvät tutoriaalit ja paljon inspiroivaa kosmetiikka-asiaa. :)”

”Täällä yks lukija ilmottautuu! :) Ihanaa blogia pidät, selkeitä tutoriaaleja ja kivaa vaihtelua nää "arkipostaukset".”

”Mun mielestä tää sun blogi on just täydellinen näin <3 rakastan sun meikkijuttuja ja upeita tutoriaaleja, niistä on ollut paljon hyötyä ja ne on aina tosi selkeitä! :) Kuitenkin lifestylejutut tasapainottaa kivasti, ja on mukava tietää paremmin millainen ihana nainen siellä ruudun toisella puolen kirjoittaakaan :) <3”

”Tykkään blogistasi älyttömästi nyt! Odotan tietty aina innolla meikkipostauksia ja juttuja, mutta musta on kutienkin ihana saada tietoa myös itse bloggaajasta:)”

”Mulla on menossa joku syvempi hurahdus meikkaamiseen ja oon imenyt jo kasan meikkiblogeja itseeni, mutta onneksi eksyin vielä tänne! Sulla on tosi ihania meikkejä täällä ja muutenkin ihanan raikas blogi :)”

”Tää sun blogi on niin ihana- oikea kosmetiikka vinkkien lähde <3 Tästä huokuu ja pursuaa oikein sun taito ja innostus! Niin ihailtavaa!”

”Mää oon niin innoissani kaikista näistä sun meikkipostauksista <3”

”Tosi kaunis meikki ja varsinkin meikin luoja! Aloin vasta lukemaan sun blogia ja nyt jo koukussa. Siis kiitos kaikista ihanista vinkeistä :) keep it fabulous!”

”Tää sun blogi on kyllä niin mahtava ja ennen kaikkea ihana nähdä miten tuo meikkaus on sulle intohimoista hommaa ja se kyl näkyy blogissa. Oot tosi taitava ja osaat homman niin hyvin. Jäinkin vaan miettimään, et sinunlaisella bloggaajalla vois olla paljon enemmänkin lukijoita. Toivottavasti muutkin eksyisivät tänne!! <3 <3”

Koska tosiaan kirjoittelen tänne myös vähän henkilökohtaisistakin ja arkisista asioista, niin arvostan mielettömästi sitä palautetta ja ennen kaikkea tukea, mitä teiltä oon saanut! Varsinkin silloin, kun uskallauduin raottamaan hieman enemmän tuota tunnepuolta kun kerroin mun ja J:n tilanteesta, olin ihan pakahtua siitä tsemppausten määrästä. ♥ Upeita ihmisiä mulla siellä ruudun toisella puolella!

”Surullisena täällä lueskelen postaustasi. Voimia ja jaksamisia ja paljon haleja sinne. Älä kuule meistä lukijoista huolehdi, tärkeintä on keskittyä ihanaan itsees nyt. Me odotellaan täällä linjoilla ihan siihen asti kun oot ite valmis jatkamaan. Muista että jos siltä tuntuu niin voit meille täälläkin asioista kertoilla ja avautua, ollaan täällä sua varten <3 kiitos kaikista ihanista postauksista ja muista että olet aina kaunis <3 Asiat kyllä järjestyy, mutta se ottaa aikaa ja se sattuu. Mutta älä koskaan, edes pimeimpänä päivänäkään unohda kuinka ihana olet. Paljon haleja ja rakkautta sun suuntaan <3” -Anonyymi

”Olipa kiva ja mielenkiintonen postaus, tällaiset arkiset postaukset on useimmiten just niitä parhaita! :) Toivottavasti sä jakselet jo paremmin ja elämä alkaa voittamaan, kaikki kyllä kääntyy vielä parhain päin. Oot upea! <3”



Musta on myös todella palkitsevaa kuulla, että te saatte mun postauksista itellenne vinkkejä, ja että koette ne oikeasti inspiroiviksi ja innostaviksi! Just sitä mä toivonkin, että voin teille antaa!

”SIIIIS vitsi nainen! Nyt tää on virallisesti kaikista upein tekemäsi meikki, minkä oon täällä nähnyt! <3 Mä niiin aion kokeilla tätä!”

”Saan aina näistä sun meikkipostauksesta paljon vinkkejä, joten kiitos jälleen <3”

”Ei vitsi miten hyödyllinen postaus, varsinkin miulle koska silmäni ovat älyttömän pienet!”

”En jaksa odottaa että teet lisää näitä tutoriaaleja, tästä saa isnpistä omiinkin meikkeihin (ja ideoita). En kestä, oot niin kaunis:) Nyt alkoi tehdä mieli meikata, onneksi mulla on vapaapäivä niin saa meikkailla rauhassa!:3”

”Tykkäsin kovasti perusteellisesta postauksesta, luin tän huolella ammentaen kaiken tiedon itseeni :D ihana lukea noita kulmakarvajuttuja ja sivellinohjeistusta, oon nimittäin ihan tumpelo niiden kanssa! Ja tuo silmämeikki on kans niin upea, sun meikeistä tulee aina niin näyttäviä ja kauniita. Sä se vaan osaat, ei voi muuta kun ihailla!! :) <3”

”Ihan loistomeikki jälleen kerran! :) Näitä on aina niin kiva lukea sun blogista, osaat toteuttaa ne niin että niistä saa kyllä paljon irti! <3”

”Aivan upea meikki ja tutoriaali!!:) vitsit oot taitava ja super kaunis! Oon monesti miettinyt miten saisin kyseisen meikin aikaan ja tää kyllä opasti paljon!:)”

”Tätäkin on pakko kyllä päästä kokeilemaan pian, onneksi ensiviikolla riittää vapaapäiviä niin kaivan tämän postauksen esille ja alan meikkaushommiin!”

”Ihan sika ihana postaus! oon kauan ettinyt tapaa jolla saisin kulmani just tommosiksi :)”

”Oioioi! <3 Jälleen kerran niin ihana silmämeikki, mun täytyy kyllä tätäkin testailla! Kiitos näistä, tykkään kovasti lueskella näitä sun tutoja! :) <3”

”Oon jo pari kertaa meikatessa avannut sun blogisi ja ottanut mallia <3 Musta nää on aina niin selkeitä ja vaihe vaiheelta kerrottu. <3”

”Vau mikä meikki, voin niin kuvitella tekeväni tällaisen pikkujouluihin tai joihinkin bileisiin! :) sun tutoriaalit on aina niin käytännöllisiä ja selkeitä, mutta samalla lopputulokset todella upeita ja huoliteltuja, sekä näyttäviä :)”

”Jes ihanaa että toteutit tän!!! Olin niiiin odottanut <33! Kiitos ihan mielettömästi tästä! Sain itse ainakin tosi paljon apua ja aijon meikata näillä ohjeilla jatkossa!”

Monelta teiltä on sadellut myös ihania kommentteja siitä, että haluisitte päästä mun meikattavaks. :3 Oikeesti apua, ootte ihania! Se olisi kyllä ihan huippukivaa, päästä meikkailemaan noin kauniita naisia, mutta totta puhuen se olis myös aika kuumottavaa! :D Mä oon meikkaillut ainoastaan äitiä, siskoa ja pari kertaa kavereita, joten aika jännät paikat (ja mitkä paineet!) siinä olisi. :’)

”Sun meikattavaksi kun joskus pääsisi! <3 Ois unelma ;D”

Musta on mielettömän kivaa lukea myös teidän postaustoiveista, tai saada teiltä neuvoja ja apua kysyviä viestejä kommenttiboksin puolelle! Pyrin vastaamaan ja auttamaan parhaani mukaan, sekä mahdollisuuksien mukaan toteuttamaan teidän postaustoiveita. Niitä saa siis jatkossakin esittää –mulla on tuolla lista kaikista toiveista! :)


Follow me: Facebook / Blogilista / Bloglovin' 

20 kommenttia:

  1. Voi ihana ja onnea ♡ en tiedätkö epäile yhtääm vaikka blogisi kasvaisi tästä ainakin nelinkeraisesti ♡ blogisi on oikea koskemetiikan lähde, josta oon saanut ihan älyttömän paljon vinkkejä! Lisäksi susta huokuu lämmin ja ystävällinen ihminen johon ehdottomasti haluaisin tutustua paremmin ♡ Sinun kuviasi katson myös mielelläni, olet ihan todella kaunis. Niinkö olen sanonut, oikea säihkysilmä :*♡ kaikki nuo saamasi kommentit on täyttä totta!! Olet mahtava! ! ♡♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii Emppu, ihana oot!! ♥♥ Kiitos tuhannesti sanoistasi! :) Sellainen ihanuus itsekin tunnut siellä olevan, että ihan harmittaa kun välimatkaa on niin paljon, että ei päästä treffailemaan heti!

      Poista
  2. Jee onnea ja tsemppiä Pauliina! :) <3 Omasta kädenjäljestä (vai siveltimen? ;) ) saa ja pitääkin olla ylpeä! Oot tehny upeaa työtä ja voin kyllä yhtyä kaikkiin noihin kommentteihin! :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos paljon!! :) ♥ Kiva saada tollaselta taiturilta noin ihanaa kommenttia! ♥

      Poista
  3. Siis aivan ihanaa kommenttia oot saanut lukijoiltasi ja ihana oli bongata myös omiani tuolta seasta ♥ Tällaiset postaukset saavat ainakin mut hyvälle tuulelle, oot ansainnut kyllä jokaisen ihana sanan. Sekä lukijan;) Sun meikkaustutoja ja taitoja ei voi olla ihailematta, varsinkin kun se meikki ilmestyy vielä noin kauniille kasvoille:3 ♥ Olet ihana, jatka ehdottomasti samaan malliin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä tosiaan on sunkin kommentteja muutama, kiitos niistä, sekä tästä! :') ♥♥

      Poista
  4. Siis yli ihania kommentteja oot saanut Pauliina!!! Oot kyllä ansainnut jokaisen! <3 Ja olipa kiva huomata siellä myös tuttua tekstiä ;) Tästä sun blogista voi tulla/kehittyä vielä vaikka mitä!! :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana Tania, kiitos kaunis! ♥ Kiva, että bongasit omiakin sanoja, ja että oot tota mieltä -oot ihana! :3

      Poista
  5. voi Pauliina, en yhtään ihmettele että siulla lukijat vaan lisääntyy!♥ :) itsekin huomasin jokunen aika sitten että blogini, siis miun blogi joka ei mielestäni edes ole kovin kummoinen, saavutti sen 50 lukijan rajapyykin! olin vain että whaat, onko teitä jo noin paljon?! :D siulla on kyllä älyttömän hyviä tutoja ja muutenkin kiva kun kirjoitat välillä myös ihan pelkistä kuulumisista♥ blogisi perusteella siusta saa ainakin tosi symppiksen ja ihanan ihmisen kuvan♥ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuo tuonne on kyllä niin huumaava! :D En olis kanssa ite koskaan uskonut tänne näin paljoa lukijoita eksyvän. Mutta itse oot ihan yhtä lailla kaikki ne ansainnut! :) ♥ Kiitos jälleen tästä(kin) kommentista, ihanuus! ♥ Ja susta on saanut kyllä täysin samanlaisen kuvan!!

      Poista
  6. voi pauliina, hurjasti onnea viidestäkymmenestä lukijasta!! ♥ oot niistä jokaisen kyllä ansainnut täysin, teet aivan ihania ja laadukkaita postauksia, joista on monille niin paljon iloa! ja pakko myöntää, että oon itsekin ihmetellyt kuinka täällä ei ole enempää lukijoita! mutta koko ajan tulee lisää pikkuhiljaa, sun blogi tulee saavuttamaan vielä paljon paljon lisää ♥ aivan ihania kommentteja oot saanut, ja kiva oli bongata pari omaakin seasta :) oot kyllä niin superihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse oot Jenni superihana! ♥ :3 Kiitos tuhannesti tästä ja niistä monista muistakin ihanista kommenteista, jotka on saaneet hymyn korviin asti! :) ♥

      Poista
  7. Onnitellut jokaisesta ihanasta kommentista ja lukijasta minkä olet saanut, oot todellakin ne ansainnu!♥ susta oikein huokuu ihana positiivinen fiilis ja ai, että tää postaus sai mulle hymyn huulille ihan sen takia vaan että tää merkkaa sulle niin paljon ja välität hirveesti sun lukijoista♥ oot ihan huippu, varmasti paras meikkaaja kenet tiedän ja niin uskomattoman kaunis ja valoisa ihminen, ihanaa jatkoa sulle blogin pariin!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Viivi, ihanasti sanottu! ♥ Apuaa, oon sanaton :') Ihana sinä! ♥

      Poista
  8. Olet kyllä jokaisen kommenttisi ansainnut tällä ihanalla blogillasi ja meikkaus taidoillasi :)<3 Ihana positiivinen postaus! Jos meikkivinkkejä etsin, niin ehdottomasti tulen katselemaan niitä sinun blogistasi!

    VastaaPoista
  9. Pauliina! Tää sun blogi on ihan loistava, toivottavasti saa viel tulevaisuudessaki lueskella täältä sun uusimpia kuulumisias! Sun ehostustaidot on kyl omaa luokkaansa, ei voi kuin ihailla! :) -Salla O.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos Salla ihanasta kommentista! :) Ja kyllähän tänne jatkossakin tulee kuulumisia kerrottua - kiva kuulla, että käyt lueskelemassa! :)

      Poista
  10. Ihana! ♥ Empaattisuus mussa otti yliotteen, musta tuntu tosi hyvältä lukea nuo kommentit mitä oot saanut! ♥ Ja olipas sielä pari omaanikin, mahtavaa että ne on vaikuttanu suhun niin positiivisesti! Paskanakin päivänä oikeasti mieli piristyy kun saa jonkun upean kommentin! Oot kyllä jokaisen noista ansainnut! ♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana, sun kommentit todellakin aina vaikuttaa niin positiivisesti! ♥ Ja tuo on kyllä totta, että paskan päivän jälkeen kun täällä huomaa kivan kommentin, niin heti päivä paranee! :) Ja mä vastailen sulle Facessa lähipäivinä -anteeks kun on kestänyt! :/ ♥

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!