28.11.2014

SALES | Black Friday & Cyber Monday


En tiedä kuinka moni teistä on jo kuullut tästä "mustasta perjantaista", ja munkaan ei alun perin pitänyt tehdä tästä mitään postausta, ja siinä mielessä oon varmaan hieman myöhässä -päivä kun on jo käynnissä! Mutta siis monessa paikassa vietetään tänään Black Friday:ta, jolloin (valikoidut) tuotteet on hyvissä alennuksissa! Marika linkkailikin muutama päivä sitten hyvin, että ostajan on mahdollista saada jo alennetuista tuotteista lisäalennusta CupoNationin kautta. Käykäähän kurkkaamassa siis myö tuo sivusto!

Ite surffailin äsken pretty.fi -kosmetiikasivuilla katsastamassa heidän tarjoukset, ja samalla kun tässä nyt muistutan teitä vielä tästä ko. päivästä, niin ajattelin koota pienen kollaasin niistä mua kiinnostavista tuotteista.


*en hyödy linkeistä mitenkään*

PSST! Muistakaahan vielä Cyber Monday -osa nettikaupoista nimittäin saattaa pistää parhaat tarjoukset kehiin vasta silloin! 

Aiotteko te tilailla mitään näistä ensimmäisistä joulusesongin aleista? :)

8 kommenttia:

  1. Coastal Scentsin siveltimet houkuttaisi vähän, mutta mulla on vielä kaksi kivaa tilausta tuloillaan niin nyt täytyy pidättäytyä :D Enkuissa on liikaa ihania meikkinettikauppoja! :'( :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä oon kanssa viime aikoina ostanut "vähän" uutuuksia, niin ei nyt taida olla järjevää tuhlata näihinkin :( Äääh :D Ei pitäis seurata mitään meikki/kosmetiikkajuttuja niin ei tietäis kaikista ihanuuksista mitään! :'D

      Poista
  2. Ei vitsi rakastuin sun blogiin! Tää on kyllä ihan huikeen inspiroiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, ihana kommentti! Kiitos tuhannesti, sait hyvän mielen tälle perjantaille :) ♥

      Poista
  3. Voi apua, mä tein aamulla tilauksen Beautybay.comiin. Se ei ollut halpa keikka :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kumpa olisin itekin raaskinut tehä iskun jonnekin :D Ehkä vähän harmittaa, mutta toisaalta oon mä uusia meikkejä ostanut juur viimeaioina niin ehkä mä haen niistä jotain lohdutusta ;)

      Poista
  4. Vitsit, kun tykästyin sun blogiin! Oon nyt viime päivinä etsinyt uusia meikkiblogeja luettavaks ja tää oli yksi lemppareista. Katselin noita vanhempia postauksia ja osaat tehdä tosi ihania meikkejä! Jään kyllä seurailemaan =)

    mmakingitupp.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana, kiitos paljon kivasta kommentista!! :)♥ Tervetuloa mukaan!

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!