18.12.2014

VIDEO | Christmas Makeup


Jouluun on enää 6 päivää, joten ajattelin kuvata teille tutorialin tällaiseen punakultaiseen joulumeikkiin! Kummat on muuten enemmän teidän mieleen, nää videot vai kuvatutorialit? :) Tiedän sitten kumpia painottaa enemmän. Tällä hetkellä oon ite tykästynyt näihin videoihin, mutta olis kiva kuulla teidän ajatuksia aiheesta! :) 

Videolla kerroin suunnittelevani hopeista uuden vuoden meikkiä, ja itseasiassa mä tein ja kuvasinkin sen jo! :') Liian innokas tai jotain? Heh. Esimakua voi käydä kurkkimassa Instagramin puolelta (klik). Vähän mä siinä sähelsin ja valotus taisi taas olla päin honkia :( mutta toivottavasti saan leikattua sen julkaisukelpoiseen muotoon! Joulun jälkeen olisi siis sitä videota luvassa. 

Mutta tässä nyt tämä joulumeikki! Muistakaa nostaa kuvanlaatua ja jättäkäähän kommenttia mitä piditte! :)


Tuossa videolla mulla kävi pieni typo tuon huultenrajauskynän kanssa, koko nimen voi tsekata tuolta postauksen lopusta. 


Silmät:
♥ IsaDora Velvet Touch Compact Powder, 16 Olive Beige Mist
♥ IsaDora Eye Shadow Quartet, 61 Golden Sunset
♥ IsaDora Eye Shadow Quartet, 47 Heavy Metal
♥ Chanel Premier Or Eyeshadow, First Gold
♥ Star Gazer Star Pearl Eyeshadow, Black
♥ IsaDora Eye Shadow Quartet, 65 Khaki Bronze
♥ IsaDora Inliner Kajal, 52 Indian Dark Brown
♥ Viva La Diva Crystal Glitter Eyeliner, Gold
♥ Maybelline The Colossal Volum' Waterproof Mascara, Black

Huulet:
♥ We Care Icon Magnetic Lips Smooth Wear Lipliner, 5 True Red
♥ Lancôme L'Absolu Rouge Lipstick, 132 Caprice
♥ MaxFactor Flipstick Colour Effect Lipstick, 30 Gipsy Red

***

Pohjameikki:
♥ ja täällä 

18 kommenttia:

  1. vau, ihan mieletön meikki!! ♥ mä rakastan kullan ja punaisten huulten yhdistelmää varsinkin näin joulun aikaan, joten pitää ehdottomasti ottaa tästä hieman tarkemmin mallia mun aiempiin räpellyksiin :) oot ihana! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiitti Jenni ♥ Mäkin tykkään kullan ja punaisen yhdistelmästä näin jouluna, joten musta tää oli oikein tällanen varsinainen joulumeikki ;) Ite oot ihana! ♥ Pus!

      Poista
  2. Oooioi!!!! Mää en kestä sun kauneutta <333 mahtava joulumeikki!!<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Murunen, katsoppa peiliin! ♥♥ Kiitos ihanasta kommentista Emppu :*

      Poista
  3. VAU MIKÄ MISUUU<3 aivan ihana meikki. oon iha lovena!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Paulaaaa :') Mä oon lovena sun kommenttiin! ♥

      Poista
  4. Ihana video Pauliina!! Ääääk en kestä miten sulonen sä oot ja niin ammattimaisesti kerrot nuo vaiheet! Niin rauhallisen seesteisesti! <3 Upea olet ku mikä ja niin kaunis! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, suloinen ja ammattimainen.. :') Tania, niin ihana oot! ♥ Kiva kun jätit kommenttia ♥

      Poista
  5. Olen Tanian kanssa samaa mieltä.Sun äänesi on niin sulonen <3 Videoita tulemaan ihmeessä lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos Marika, hihi ♥ Ite aina kun kuuntelee itteensä videolta niin kuulostaa vaan todella...lapselliselta :') Kiva kuulla, että videot on kivoja! :)

      Poista
  6. aivan ihana meikki!!♥ mietinkin tässä hiljattain että miten meikkaisin sitten jouluna, ja tästä taisinkin saada hieman ideaa siihen! ;) punaiset huulet ovat ainakin must, mutta tuo kultainen luomivärikin näyttää upealta!♥ olet tosi kaunis♥:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon Tuuli! ♥ Voi vähän kiva, jos tästä sait jotain inspiraatiota joulun meikkiin! :* Hyvää viikonloppua kaunotar! ♥

      Poista
  7. Oot kyllä tosi kaunis ja sinulla on ihanan heleä ääni! ♥ Näitä videoita on aina kiva katsoa :) Voisit meikata mulle tuollaisen joulumeikin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiitti kivasta kommentista ihanuus! ♥ :) Hehe tuuppas käymään Turussa niin mä meikkailen! ;)

      Poista
  8. Ihana ja raikas meikki! ♥ En osaa päättää kummasta pidän enemmän, mun mielestä molemmissa on puolensa, ja haluaisin nähdä sulta kumpaakin! :D Videossa näkee tarkemmin sen tehdyn työn ja tekniikat, mutta yksittäisestä kuvasta on taas varmasti kätevämpää ottaa mallia, kun ei tarvi kelailla videota :) Mutta todellakin jatkat kummankin tekemistä, oman fiiliksen mukaan! :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti kaunis! ♥ Ja kiva, että kommentoit tuota mun puntarointia videoiden ja kuvatutojen välillä! Ihan oikeessa oot kyllä tuossa, että kuvat on siitä selkeempiä, kun ei tarvii selaille videota! :) Kiitos vielä kerran Vilma kommentista! ♥♥

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!