20.12.2014

QUESTIONS

Mä ajattelin näin ennen joulua tulla jakamaan palan itsestäni tällaisen "random facts" -postauksen kautta. Hope you like it!

***

4 asiaa mitä rakastat?
* Mun elämässä olevia ihania ihmisiä
* Uutta kosmetiikkaa
* Aamuöisiä keskusteluja ja höpötyksiä
* Lämpimiä kesäiltoja

4 asiaa mitä vihaat?
* Kaikenlaisia ötököitä ja hyönteisiä
* Sade- ja tuulimyrskyjä
* Vainoharhaisuutta
* Ihmisiä, jotka mielistelee ja esittää olevansa jotain muuta mitä oikeasti on

Kerro 2 asiaa/ihmistä/tapahtumaa jotka on saanut sinut hymyilemään viime viikon aikana
* Vietettiin I:n kanssa tyttöjenpäivää ja käytiin ekaa kertaa Turun Splizzeriassa syömässä sekä Rennossa glögillä, shoppailtiin vähän mun porukoille joululahjoja ja juteltiin kaikesta maan ja taivaan välillä
* Toisena, vaikka vähän arka aihe onkin enkä tästä sen enempää halua täällä avautua, voisin mainita sen että ollaan J:n kanssa oltu taas yhteyksissä ja se jo pelkästään on saanut hymyn huulille

Miksi paras ystäväsi on paras ystäväsi?
* Mulla on muutamakin paras ystävä, ja he ovat sitä sen takia, että mä voin luottaa heihin aivan koko sydämestäni, mä voin olla täysin oma hassu itseni heidän seurassa, ja mä tiedän, että ne pitäis aina mun puolia ja olis tukena mitä ikinä tapahtuiskin. Sama tietysti toisin päin. Mulla on maailman ihanimpia ystäviä 

Kerro 2 randomeinta asiaa jota olet säikähtänyt
* Mä pelästyn tosi usein mallinukkeja! :D Tiiättekö, esim jossain kirppareilla tms, kun ne on ihan kummallisissa paikoissa niin aina pelästyn eka et siinä on joku ihminen
* Kerran kun olin tosi aikasin aamulla kävelemässä töihin eikä ketään muita näkynyt liikkeellä, nii pelästyin kun yhtäkkiä joku mies lähti käveleen mun perässä ja puhu puhelimeen ja sit näin kun vastaan tuli kanssa yhtäkkiä joku mies. No mä paniikissa rutistin jo laukkua, kun luulin et nyt ne ryöstää mut! :D Eikä mitään; vastaantuleva olikin lopulta joku pappa joka käveli vaan lepposasti ohi, ja se takana tullut mies juttelikin vaimolleen puhelimessa. Että näin!

Mikä on kaikista hirvein muistosi?
* Voi onko tällasia edes pakko muistella!? Voihan näitä toki muitakin olla, ja varmasti onkin, mutta nyt ekana ja päällimmäisenä tulee mieleen se, kun iskä ilmoitti kesän lopulla mulle töihin, että taitaa meidän koiralla olla viimeiset tunnit/päivät käsillä. Kyllähän sen lemmikkiä ottaessa tietää, että niiden aika kuluu loppuun nopeammin kuin oma, mutta ei siihen ikinä osaa valmistautua. Tai tämä tilanne oli muutenkin aika äkillinen, joten eipä siihen olisi kukaan osannut valmistautuakaan, mutta tällä kertaa selvittiin kyllä suurella säikähdyksellä sillä elossa muru vielä porskuttaa!

Kerro 3 asiaa joita ilman, et pysty lähtemään pois kotitalostasi
* No jos ei nyt lasketa näitä perus lompakkoa, puhelinta ja avaimia, niin mä tarviin mukaan aina huulirasvan, sateenvarjon ja puuterin

Kerro 3 outoa tapaa mihin syyllistyt
(näitä oli todella vaikea keksiä -enhän mä siis oikeesti koskaan tee mitään outoa! heh heh)
* Mä syön kerroshampparin aina kahdessa osassa –sillee alapuoli ja yläpuoli kumpikin erikseen. Tästä oon kuullut lukemattomia ihmetyksiä mun tutuilta, enkä tiedä ketään muuta, joka tekis näin myös. Paitsi äiti :D
* Tosi usein yksi ollessa mä laulan ja juttelen itekseni :D Ja tuo yksin juttelu tapahtuu vielä kaiken lisäks englanniks?! Sama juttu, jos mä pakkaan tai oon lähdössä jonnekin ja varmistan, että onko kaikki tarvittava mukana, niin selostan sen pakkauksen ääneen -tällöin tosin ihan suomeksi :D
* Mä myös rakastan tehdä listoja! Aina, kun mä pakkaan, oon menossa ruokakauppaan, valmistaudun vieraiden tuloon tms., niin pakko tehdä listaa asioista, jota pitää muistaa ottaa mukaan/ostaa/laittaa valmiiksi...mistä ikinä nyt vaan voi listaa kirjoitella! 

Mitä mieltä olet tatuoinneista?
* Tykkään! Varsinkin miehillä. Tosin riippuu et millanen tatska; esim. tribaalit tai batman-logo kankussa ei oo kovin hot

Fobia/fobioita?
* Hämähäkit, ampparit, linnut ja klovnit

 Random fakta?
* Vaatekaapissani on aina maailmanlopun meininki –siisteissä pinoissa kaikki säilyy aina siivouksen jälkeen ehkä jonkun kuukauden

Mille nauroit viimeksi?
* Jutskattiin eilen illalla hetki ihanan Paulan kanssa Facebookissa ja naureskeltiin meidän vanhoja kuvia koneen uumenista, terveisin tytöt keltaisella tukalla :')

Milloin viimeksi itkit ja miksi?
* Pari päivää sitten, kun oli paha mieli. Mä itken muutenkin todella herkästi

Mitä odotat tällä hetkellä eniten?
* Mä odotan joulua, kun näkee taas siskonpojan ja oman perheen. Ootan kanssa, että mitä ensi vuosi tuo tullessaan...

Kerro 10 satunnaista faktaa tämän hetkisestä elämästäsi
* Mä en juo kahvia
* Tykkään enemmän leipoa, kuin laittaa ruokaa
* En vois elää päivääkään ilman musiikkia
* Usein jään koukkuun johonkin yhteen lauluun ja luukutan sitä niin kauan, että kyllästyn siihen. Esim just toissapäivänä törmäsin tähän Jonne Aaronin biisiin ja kuuntelin sitä valehtelematta koko päivän ♥  Tosin en oo kyllä vieläkään kyllästynyt siihen
* En enää tykkäisi asua yksin
* Mä oon nyt blogannut vuoden ja kolme päivää! You say whaaat?! :D
* Vähän (siis paljonkin) houkuttais värjätä hopeisenharmaa liukuvärjäys 
* Kun oon yksin liikenteessä, niin kävelen aina tosi ripeesti enkä koskaan huomaa, jos joku tuttu tuleekin vastaan
* Katon oikeasti todella vähän telkkaria, vaikka se usein onkin päällä tuomassa jotain ääntä tähän kämppään
* Nälkäisenä musta tulee todella räjähdysherkkä ja kiukkuinen



Hyvää viikonloppua ja joulunodotusta muruset! Me katsellaan tänään I:n kanssa leffoja ja parannetaan maailmaa, ja maanantaina ajattelin suunnata kohti kotikotia!

14 kommenttia:

  1. OII ihan huippu postaus ja kiva tutustua sinuun lisää tällaisten postauksen avulla!<3 ps eiliset kuvat oli loistavia :D:D pps. tuo hopeanharmaa liukuvärjäys kuulostaa aika sairaan siistiltä! Mukavaa lauantaita sinne ihanuuus<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiva kuulla ihana Paula! ♥ Hahaha joo, ne kuvat oli huippuja! :DD Kiitti et jaoit muistoja mun kanssa :* Ja ääk, mun ehkä on ihan pakko mennä ja toteuttaa toi hopeanharmaa liukuvärjäys! Ihanaa viikonloppua ! ♥

      Poista
  2. Haha mäkin usein pelästyn noita mallinukkeja, kun mietin että kuka mua tuijottaa! :D tää postaus oli ihan sairaan kiva, näitä on aina yhtä hauska lukea. Täytyy itekin väsätä jotain täntyyppistä, näitä on varmaan yhtä hauskaa tehdäkin kuin lukea! Tunnut kyllä niin symppistyypiltä tämänkin postauksen pohjalta <3

    mmakingitupp.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ne on kyllä tosi creepyja! :D Kiva kuulla, että tykkäsit tästä! Oli kyllä hauska vastailla tällasiin kysymyksiin, joten tee ihmeessä itekin :) Ja voi kiitti paljon ihanista sanoista! ♥♥

      Poista
  3. Tosi hauska postaus, tykkään kaikista eniten näistä faktapostauksista! :D Haha mullakin on tuo mallinukke-kuumotus, kuin voi säikähtää kun luulet että oot yksin, ja sitten ku käännät pään niin joku kumiukko seisoo siinä paikallaan :DD Haha. Ihana sinä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Vilma! :D Ja hei niimpä, kaikkein pahinta just kun luulet olevas yksin ja sit boom, siinä onkin yhtäkkiä joku nurkan takana tai vieressä xD Sä oot ihana!! ♥

      Poista
  4. hopeanharmaa liukuvärjäys kuulostaa aivan mahtavalta <33!! Huippu postaus ja ihana oppia susta lisää!! :))<3 Mä oon kans kiukkuinne nälkäisenä, vaatekaapissa pysyy siistinä pinot muutaman päivän, en kato telkkaria juuri ollenkaan ja mä kans kävelen ripeästi jos oon yksin liikenteessä! Löyty myös paljon lisää samoja juttuja ;)<3 Vastailen sun viestiin tämän päivän aikana- palaillaan siis ihanainen <33!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eikös vaan kuulostakkin!? Kiva kuulla, että ajatus saa hyväksyntää täällä :D ♥ Mun on kyllä niin tehtävä tuo muutos heti vuodenvaihteen jälkeen! Ja niin kiva, että tykkästi tästä postauksesta :) Ihana huomata, että löytyy kanssa niitä yhtäläisyyksiä meistä! ;)♥ Mäpä siirrynkin tän jälkeen facen puolelle kurkkailemaan viestiäs! Hali! ♥

      Poista
  5. tätä oli ihana lukea ja välillä aina pysähdyin hymyilemään itsekseni :) kiva kuulla että olette taas J:n kanssa jonkinlaisissa väleissä, kyllä se siitä<3 itsekin säikyn kaikkea todella herkästi mikä on välillä hiukan noloa! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii ihana Tuuli, kiva kuulla että postaus ilostutti! :)♥ Hehe joo, vähän sitä kyllä itekin aina nolostuu, kun pelästyy tollasia ihan urpoja juttuja :') Mukava tietää, etten oo ainoo! :D

      Poista
  6. Moi! Olen valinnut sinut top 5:seen linkitä blogisi-kisassa :) Onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Huomasinkin sen itseasiassa just äsken kun tohon bloggerin listalle tuli seuraamieni blogien uudet päivitykset ja kävin kurkkaamassa ko. postauksen -kiitos hurjan paljon! ♥:)

      Poista
  7. Tämä oli ihan huippu luettavaa! Tykkään tosi paljon näistä fakta-jutuista ja oli taas paljon uutta tietoa :) Voisin kopsata tämän kyselyn ja tehdä itsekin, oli niin kiva. Hhe, itsekin olen vaikka kuinka monesti säikähtänyt mallinukkeja :`D

    VastaaPoista
  8. Olipas tooosi kiva postaus! Sää kyllä kirjotat tosi hyvin, silleen hauskasti! :D Samaistuin kyllä moniin asioihin, musiikki, listojen tekeminen ja uus kosmetiikka kyllä saa aina iloseksi! ;) Voisin valitettavasti kyllä myös samaistua tuohon koira-asiaan... Meidän Rekku nukkui pois kaksi vuotta sitten joulukuun alussa, oli kyllä elämäni hirvein puhelu kun iskä soitti ja kertoi asian. :s Vaikka tietää, että vanhuus oli syynä ja Rekku eli parhaan mahdollisen elämän terveenä, niin silti se oli aivan hirveetä! Ite kun on niin eläin rakas ja se oli niin maailman paras koira voijh. <3 Tuli toisaalta kyllä hyviä muistoja kun näin sen sun insta videon, meidän koira oli aika samannäkönen! :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!