13.12.2014

LIFE LATELY

1. Marraskuun lopussa ostin aivan ihastuttavan IsaDoran juhlakauden kokoelmaan kuuluvan Magic Mauves -luomiväripaletin, ja teinkin hempeän juhlameikin käyttäen paletin kaikkia sävyjä. 
2. Mä pitkästä aikaa myös tein ihan kunnon ruokaa! Yksin itelleni en oikein koskaan jaksa kokkailla mitään erikoista, ja syönkin usein jotain itse tehtyjä salaatteja tai valmistan uunissa jotain laatikkoruokia, mistä sitten syö muutaman päivän. Yhdessä vaiheessa kuitenkin innostuin ihan "kunnon" kotiruuasta ja keittelin perunoita, paistoin kalafileitä ja siihen vielä vähän hollandaisekastiketta! Aikamoista. ;D 
3. Kaikki glitterkynsilakkoja joskus kynsissään pitäneet tietää kuinka raastavaa niitä on saada pois. Aikoja sitten oon kuullut sen kikan, että kynsilakanpoistoaineeseen kastettu vanulappu ja sen päälle foliokääre hetkeksi pitäisi poistaa lakat vaivattomasti, mutta jostain syystä en oo koskaan tullut sitä kokeilleeksi! Syynä varmaankin se, ettei mulla ole foliorullaa. :D No näppäränä korvasin folion leivinpaperilla, jotka sitten kiinnitin vielä maalarinteipillä - ja wouu, lähti kyllä niin helposti!! Tässä mun taidonnäyte. Enemmän aikaa ja vaivaa vei kyllä sitten tuo noiden tuppojen askarteleminen. :D Onko joku teistä kokeillut tuota folio-juttua? :) 
4. Mä innostuin myös tekemään ja kuvaamaan oikein tumman ja dramaattisen meikin. Love it!

1. Joku ihan random selfie. Oli hyvä päivä. :) Vaikka mun kokeilemat uudet irtoripset ei asettunutkaan millään nätisti vaan sojottivat ihan mielivaltaisesti aivan kummallisesti. :D Pöh.
2.  
3.-4. Kerroin aikaisemmin voittaneeni ihan yllätyksenä Beautify.fi -sivuston kautta uuden Color Wow -tyviväripuuterin, joka saapuikin tässä joulukuun alussa kivan pienen viestin saattelemana. :)

1. No words needed. Jokainen mun blogia jo hieman pidempään lukeneena osaa varmaan itse päätellä tämän taustan.
2. Ja juuri kun sain poistettua edelliset glitterlakat, niin eikös sitä ollut pakko laittaa heti toista glitteriä tilalle! :D Tämä tosin oli vaan tällanen nopea ja laiskan illan manikyyri, enkä jaksanut tuon glitterin alle heittää mitään peittävää värilakkaa.
3. Edellisen kollaasin pärstäkuva aika realistisesti osoittaakin, kuinka valkoinen mä oikeasti olen näin talvisin. Onneksi mä vihdoin, kiitos I:n (!), löysin aivan mun lemppari itseruskettavan! Ihan siis KICKS:n oma vaahtoitseruskettava. Siis wouu, katsokaa nyt tätä brunaa! Ja nimenomaan siis rusketusta, ei mitään kamalaa oranssia lopputulosta! Jee.
4. Testailin myös vihdoin tuota Color Wow -tyviväripuuteria. Olin valinnut sävyn medium, mutta vielä tummempi olisi ollutkin mulle se oikea sävy. Jakauksen vasemman puolen tyvikasvy siis käyty läpi tuolla peitevärillä, ja oikealla puolella näkyykin suuntaa antavasti se ihan luonnollinen tyvikasvu. Aika hyvä pelastus sanoisin mä! Varsinkin, jos sävy olisi ollut oikea. Mutta en mä kyllä ehkä itse tätä lähtisi ostamaan.. Hinta on aika suolainen ja vaikka tämän pitäisi ilmeisesti olla tahraamaton ja säilyä pesusta pesuun, niin ei kyllä kumpikan toiminut mulla. :( Terveisin tahriintunut tyynyliina ja suihkun jälkeen taas harmaa tyvikasvu. Muilla kokemuksia tästä??

1.-2. Itsenäisyyspäivänä oltiin I:n kanssa Helsingissä pitämässä meidän oppariin liittyvä koulutus KICKS:lle, ja sen onnistumista juhlistettiinkin paluumatkalla vähän juhlajuomalla ja Turkuun päästessä katseltiin Linnan juhlia. Kirsikkaviini, mmm. I:n lähdettyä muutaman tunnin kuluttua, mä jatkoinkin iltaa vielä melko hauskoissa tunnelmissa.. :D
3. Siis kuinka monelle teistä jotka teette rajauksia yläluomelle, käy niin, että aloitatte ihan ohuesta nätistä siipirajauksesta ja sitten boom, kohta onkin oikeesti jo kunnon Amy Winehouse -look valmis!? Täällä ainakin voi allekirjoittanut nostaa kätensä ylös! Haha, tää on niin tuttua, niin tuttua... :')
4. I:n kanssa käytiin kerran pitkästä aikaa herkuttelemassa myös pizzalla.

1. Tätä on niiiin joskus kokeiltava! Ihan pakko. ;)
2.-3. Mä voitin myös ihastuttavan Janetin blogista Biozellin hiustenmuotoilupaketin, joka vihdoin löysi tiensä onnellisen omistajansa luokse. Ah, nää on niin ihania tuotteita!
4. Tässä taas erään keskiyön mietelauselöytöjä Instagramista. Alatteko te jo kyllästyyn, kun myös tällasia vilisee näissä mun kuulumiskollaaseissa? :D

1. Hissiselfie - koululle, kirjastoon tai jonnekkin tässä oltiin perus aamuun kuuluen lähdössä työstämään opparia. Ehkäpä jopa kauppaan I:n kanssa, että saadaan päivän eväät kondikseen :D
2.-3. Mä vihdoin sain aikaiseksi ostaa hiusväri ja värjäsin sen kamalan viiden sentin tyvkasvun pois! Nyt on kyllä niin kiva, kun on taas kunnon tumma tyvi. :) Ja ei, en selkeästikään ole oppinut mitään näistä kotivärjäyksen vaaroista. xD Ei vaan, kyllä mä tyveä edelleen uskallan itse värjäillä, siinä kun en usko, että voi epäonnistua. Latvoja täytyy sitten mennä näyttämään ihan kampaajalle.
4. Tämä kuvaa aivan täydellisesti mun jokaista aamua. Sanomattakin on varmaan selvää, että se mun unirytmi on edelleen ihan pyllyllään... :/

1. Tänään oli aivan ihana lauantai! Lähdin tosiaan aamulla kohti vanhaa kotikaupunkia, sillä oltiin sovittu kahden mun lapsuudenaikaisen sekä pitkäaikaisimman ystävän kanssa tapaaminen. Oikeesti ihan laittoman pitkä aika siitä, kun ollaan viimeksi nähty ja juteltu kunnolla! Varmaan kesällä/alkusyksyllä viimeksi, kun tytöt tuli meille kylään? Noh, onneksi meidän ystävyys on niin luja, että ei haittaa vaikka välimatkaa ja kiireitä on esteenä tiheälle tapaamiselle; aina kun lopulta nähdään, niin on kuin ei ois päivääkään oltu erossa. Nää naiset on ihan huippuja.
2. Kokkailtiin herkkulounaaksi kanatortilloja...
3. ...ja otettiin meille niin tyypilliseen tapaan kaikkia älyttömämpiä hassuttelukuvia. :D Näiden kahden kanssa ei kyllä koskaan oo tylsää!
4. Oli myös niin ihanaa nähdä pitkästä aikaa K:n reilun vuoden ikäinen prinsessa.  Neiti on kyllä maailman ihanin, ja kotiin päästyäni laitoinkin heti mukaan saamani joukukortin jääkaapin oveen piristämään mun päiviä. Pus.

Tänään taidan muuten kerrankin päästä ihmisten aikaan nukkumaan, aika väsynyt olo nimittäin näin hauskan päivän jälkeen. :D Huomenna yritän ahertaa taas koulujuttujen parissa, mutta jos säät sallii ja aurinko paistaa, niin täytyypi varmasti käyttää se hyväkseni ja kuvailla tänne uusia juttuja.. ;) Hyvää yötä ihanat, mukavaa viikonlopun jatkoa!

15 kommenttia:

  1. Olipa aivan ihana postaus! Vitsit nainen oot sellanen kaunotar, että voihan jeekuli! ♥ Upeita kuvia, ja tosi mielenkiinnolla luin postausta läpi! Oot kyllä ihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No Vilma itse olet kaunotar!! ♥ Kiitos muru ihanasta kommentista, tähän oli hyvä herätä :*

      Poista
  2. nää kuulumispostaukset on aina niin kivaa luettavaa :) ja oot kyllä aina niin kaunis<3 hahaa, itsellenikin käy tooodella usein noin noiden rajausten kanssa että ohueksi tarkoitettu rajaus muuttuukin äkkiä ihan paksuksi..:D useimmiten ensimmäinen silmä onnistuu ihan hyvin mutta sitten toiseen silmään tuleekin ihan kaksinkertainen rajaus joten pakkohan se on sitten toiseenkin korjata :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että tykkäät näistä -kiitos ihana ♥ Hahhah joo, eikö ookkin turhauttavaa!? :D Mulla käy kanssa just noin, että eka onnistuu ihan täydellisesti, mutta toista tehdessä tulee joku pikku fiba ja sitten niitä saakin olla paksuntamassa ja aagh :D haha. No ei siinä sinällään, paksut rajaukset on kanssa ihan kauniita. Joskus vaan olis kiva tukea niitä ohuitakin... :')

      Poista
  3. mä niin rakastan noita sun poimimia quoteja, niitä on kiva lukea ja niissä on aina joku fiksu sanoma! ja hei, tosi kätevä tuo kynsilakanpoisto -systeemi, terv. minä jolla meni hermot kimallelakan poistamiseen.. :D pitää testata tuota ens kerralla! ja hei, mä niin haluun kans testata tuota juomapeliä!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, hyvä juttu ettei ainkaan sua häiritse! :) Joo kokeile ihmeessä seuraavalla kerralla tuota kynsilakanpoisto-hommelia! Lakasta riippuen ja tietty et kuinka monta kerrosta sitä glitteriä on, niin voi vähän vaihdella se, että kauanko noita tuppoja tuossa täytyy pitää, mutta mun mielestä ainakin tuhat kertaa helpompaa, kun puol tuntia repiä niitä irti sillä perinteisellä tavalla! Ja tuo juomapeli, haha jooo! Eikö ookkin huippu?! ;)

      Poista
  4. Haha, toi Amy Winehouse -kuva on niin totta! :D Ite myös tykkään ihan hirveesti kaikista glitterlakoista, mutta niiden pois ottaminen on yhtä tuskaa. En oo ikinä kuullutkaan tosta tekniikasta millä niitä otit pois, täytyy kyllä yrittää itekin sitä!

    http://mmakingitupp.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se kyllä on! :') Kiva kuulla, että löytyy muitakin Winehouseja täältä! ;) Joo, kokeile ihmeessä säkin tota kynsilakanpoistokikkaa glitterlakkojen kanssa! Tosin lakasta riippuen ja tietty siitä, että kuinka monta kerrosta sitä glitteriä on laittanut, niin voi vähän vaihdella se että kauanko noita tuppoja täytyy kynsillä pitää. :) Kiitti kommentistasi! ♥

      Poista
  5. Olipa ihanan mielenkiintoista lukea sun kuulumisia<3! Oot semmonen timantti<3

    VastaaPoista
  6. Joo, niimpä!! :D En tajua miks en oo aiemmin tota kokeillut, vaikka tuosta tiennyt oonkin -nyt helpottuu elämä kyllä huomattavasti! :D

    VastaaPoista
  7. Mä otan glitterikynsilakat AINA foliotempun avulla pois. Niin helppoa ja nopeaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tästä eteenpäin käytän kyllä itekin tota! En ymmärrä miks en oo aiemmin kokeillut, vaan aina taistellut ja kironnut glitterien kanssa puoli tuntia :D

      Poista
  8. Ihana postaus :) glitterkynsilakka lähtee aika kätevästi myös sil poistoaineel jossa pyöritetään sormea :) (tai ainaki isaDoran glitterilakka lähti) :) mä kokeilin tota foliojuttuu joskus mut oon niin kärsimätön etten jaksa odottaa joten mulla se ei varmaan siks tuottanu tulosta, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinä ihana :) ♥ Aaa, noita tuollasia poistoaineita en ookkaan vielä kokeillut, oon ollut vähän epäileväinen niiden suhteen, mut hyvä kuulla et toimii!! :) Hahah joo, hetken aikaa tossa saa kyllä tupot sormilla istua ja oli mullekin aika vaikeeta, mutta mieluummin niin kuin että menetän hermot hinkkaamalla puoli tuntia niitä glittereitä normitapaan pois :'D

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!