7.3.2014

MY THURSDAY

Millainen tostaipäivä mulla oli?


Nukuttiin J:n kanssa pitkästä aikaa koko viikkona pitkään, kun mulla oli vapaapäivä ja J meni työharjoitteluun vasta kolmeksi. Mulla oli aikaisempaa kipeämpi olo aamulla ja mittasin jopa lämmönkin, ja sitten me pönötettiinkin sohvalla teekupit kädessä Walking Deadia katsellen, kunnes J: piti lähteä! :D Hengailin hetken ihan rauhassa ja sitten suuntasin suihkun kautta laittautumaan. Otin muutamat blogikuvat ja lähdin keskustaan ja I:n kanssa Pikku Torreen syömään.


Meidän oli alun perin tarkoitus lähteä illalla myös opiskelijabileisiin, mutta koska mulla oli sen verran kipeä olo, päätettiinkin skipata juhliminen ja viettää pari tuntia ihan vain jutellen, maailmaa parantaen ja hyvästä ruuasta nauttien! Ihanaa. <3 Puoli 9 aikaan olinkin kotona, vaihdoin ylle jumpsuitin ja avasin koneen siinä toivossa, että pääsisin kirjoittamaan blogia, mutta mun netti taas takkuilikin ihan huolella! :/ Päädyinkin siis vain muokkailemaan tulevien blogipostausten kuvia telkkaria puolella silmällä katsellen. J tuli mun luo kun klo.23 jälkeen työharjoittelustaan pääsi, syötiin vähän iltapalaa ja käytiin nukkumaan!

Sellainen oli mun eilinen päivä! Eipä mitenkään erikoinen, mutta eikös vapaapäivinä kuulukin vaan rentoutua ja nauttia elämästä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!