10.3.2014

9/3

Heippa! Sunnuntaina oli aivan ihana kevätsää, ja lähdettiinkin J:n kanssa alkuillasta vähän ulos kuvaileen, vielä kun auringonvaloa hetken riitti. Aamupäivällä, kun J vielä oli pelaamassa sulkapalloa, mä värjäsin tyveni taas piiloon. Kokeilin meille töihin tullutta uutuus-hiusväriä, Schwarzkopfin Nectracoloria, sävyssä 4.68 Chocolate Brown. Kuvista ei tätä niinkään näe, mutta sävy on oikeasti suunnilleen samanlainen, mitä pakkauksessa ja kaupan esimerkkitupsussa näkyy (mitä siis harvemmin tapahtuu)! Eli tämä suklaanruskea on siis hieman punertava, ja itse ainakin tykkään tästä kovasti. Pakkaus lupaa myös miellyttävän tuoksun, ja tää väri oikeasti kyllä tuoksuukin hieman kukkaiselta -jopa itse nuhanenäkin sen tuoksutti. ;) Edelliseen, Garnierin Olea -hiusväriin (4.15 Mahonkinen Tummanruskea Tuhka) olin erittäin pettynyt, mutta nyt aikaisemmin hyväksi kokemani Syoss on löytänyt Nectracolorista itselleen kilpailijan -ainakin täällä mun kotivärjäämössä. :)



Pikku happihyppelyn jälkeen suunnattiin J:n kanssa Turun keskustaan ja Morrison’s:iin hampurilaisille –nam! Me oltiin aamulla myös suunniteltu siivoavamme tää mun kämppä, että oltais tehty ihan kunnon kevätsiivous, mutta noh, se siivousinto sitten vähän jäi tuonne jonnekin viilenevään sunnuntaisäähän.. ;D Vatsat täynnä herkkusafkaa me päädyttiinkin vaan makoilemaan ja katsomaan muutama Walking Dead –jakso, hups...




Oon ihan hurahtanut myös Maraboun Daim-suklaahippukekseihin! Oon kantanut niitä kotiin nyt varmaan jokaisella kauppareissulla ja aina ne on hetkessä kadonnu parempiin suihin -miten voi olla niin hyviä?! Ehkä mulla on nyt joku keksiaddiktio päällä, apua, täytyy yrittää vierottautua noista!



Outfit:

Takki - H&M / Huivi - Lindex / Farkut - Cubus / Chelsea-nilkkurit - Line Collection / Laukku - Gran Canarian LV-tuliainen / Kello - Regal (aidosta Daniel Wellingtonista haaveillen..)


Hyvää viikon alkua kaikille ihanille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!