31.8.2015

NEWBIES

En oo viime aikoina kovin usein näitä ostospostauksia tehnyt, mutta niistä harvoista mitä tänne blogiin on aiemmin eksynyt, niin ootte tuntuneet kovasti tykkäävän. Niimpä päätin nyt tulla pikaiseen esittelemään jutut, mitä I:n kanssa tänään Skanssista lähti mukaan! Ja mainittakoon muuten, etten edes muista millon olisin viimeksi shoppaillut!? No, tietty jotain perus shampoota, hiuslakkaa, ripsaria tai muuta vastaavaa lukuunottamatta. Jotenka sallin itseni nyt ostaa vähän ei-niin-pakollisiakin juttuja. :)



Eyluren ripset on mun mielestä ihan parhaita, koska niiden ripsinauha on mukavan ohut! Ripset taipuu helposti oman silmän mukaan ja lopputulos on todella kevyt ja luonnollinen, eikä ripsinauha paista paksuna kilometrien päähän. Itse oon kokeillut Eyluren Lengthening- sekä näitä Volume-ripsiä, ja kummatkin näyttävät todella luonnollisilta.

Ripsiliimana käytän kuitenkin Seppälän Stormproof  Eyelash Glue'ta, joka on kirkkaaksi kuivuva, todella pitävä ripsiliima. Seppälästä lähti mukaan myös yllä kuvassakin näkyvä peiteainepaletti. Mä en itseasiassa edes omista mitään kunnon värisävyvirheitä korjaavaa peiteainesettiä, joten mielenkiinnolla testailen nyt tätä yksilöä! Sit vaan odotteleen seuraavaa hormonihirviöfinniä tuohon leukaan, jotta saan päästä kokeileen sen punoituksen peittoa. ;) Seppälän O3M2-kosmetiikkatarjous piti tietty hyödyntää myös, ja niimpä nappasin mukaani vielä yhdet tekokynnet; pari hopeisen glitteristä aksenttikynttä ja muuten keskiruskeaa.

KICKS:tä lähti mukaan Make Up Storen Microshadow-luomiväri sävyssä Satin. Mulla ei varmaan olekaan koskaan ollut MUS:n meikkejä, ja yllätyinkin vähän tän luomivärinapin koosta! Eipähän ainakaan pitäisi loppua heti.. :D Satin on siis valkoinen helmiäisluomiväri. Mä olen jo pidemmän aikaa etsinyt puolella silmällä jotain pigmenttistä valkoista, ja nyt päätin vihdoin sen itselleni hankkia. Hetken arvoin ihan perus mattaisen ja tän helmiäisen välillä, mutta tähänhän se arpa sitten osui.



Poikettiin myös Stadiumilla ihan nopsaan kurkkaamassa treenitrikoita, ja bongattiinkin nämä Adidaksen trikoot mukavalla tarjoushinnalla varustettuna! Nopea kokeilu ja ei kun kassalle - niin mielettömän mukavat jalassa, ja nuo mintunvihreät raidat on erittäin kivat!

Doven tuotteet ovat saaneet uuden ulkonäön ja VIHDOIN löysin tuon mun luottotuotteen (noh, lemppari heti Vita Liberatan jälkeen), astettain päivettävän päivävoiteen! Oon ollut jo monta viikkoa ihan hukassa, kun joka paikasta tuo tummempi voide on ollut loppu. Ah, nyt saa taas jotain väriä tähän kalmanvalkeaan ihoon!

Nämä uudet Garnierin Truly Blond -tuotteet tuotiin tänä aamua mun suureksi yllätykseksi paketissa ovelle! Olin ihan äimänä, että mikä paketti L'Oréalilta mulle muka on, mutta joo, nämähän ne siellä! Sävyttävä hoitoaine keltaisuutta vastaan & asteittain lämmön aktivoimana vaalentava suihke. Näistä teen ehdottomasti postausta syyskuun aikana, kun ehdin testailemaan -tulivatpa kyllä niin hyvään saumaan nyt, kun oon tätä omaa hiuskuontaloani muutenkin vaalennellut! Jes!

Millaisia ostoksia te ootte viimeaikoina kotiuttaneet?

// Today's mini shopping haul: a pair of the world's best eyelashes, concealer palette, white shimmery eyeshadow, Adidas' sport tights and Dove's body lotion with self-tanners (my absolut fave!). Garnier's new Truly Blond products were deliverd to my door this morning as my huge surprise! I'm so excited to get to test these, as I've tried to go more blond anyways! Yay!

2 kommenttia:

  1. Make Up Storen meikit on kyllä sellaisia joita haluaisin itsekin kotiuttaa ja kokeilla! :) Kehuja niistä oon kuullut! Tosi kivoja ostoksia kaikki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Nopsan testailun jälkeen vaikutti kyllä erittäin hyvältä ainakin tämä luomiväri :) Kiitos Viivi!

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!