1.4.2014

PASTEL MAUVE -MAKEUP

Mä oon nyt ihan hurahtanut tähän pastellisen violettiin hattara-silmämeikkiin! Tai oikeastaan violettiin meikeissä ihan ylipäätään.


Oon tätä violettia silmämeikkiä nyt käyttänyt itseasiassa tosi useaan sen aikaisemman hattara/Barbie -postauksen jälkeen! Ja normaalistihan mä käytän myös silmälaseja, joten kaikki silmämeikit näyttää niiden kanssa vähän erilaiselta, koska "hukkuvat" tosi helposti kehyksiin, mutta tää violetti näkyy kivasti myös niiden kanssa. :)


Violetista oon innostunut nyt myös huulimeikissä. Siis kelatkaa nyt, HUULISSA! Okei, se voi kuulostaa vähän epäilyttävältä, ja monesta varmaan näiden seuraavien kuvien jälkeen näyttääkin kummalliselta, mutta mitä enemmän mä nyt oon viime aikoina Shannon Harrisin aka Shaaanxo:n Instagram- ja YouTube -tilejä kytännyt, niin sitä enemmän alkaa fuksian ja violetin sävyiset huulipunat muodostua mulle pakkomielteeksi!

1.-3. kuvat: Instagram/shaaanxo. // 4.  kuva: täältä.

Eli seuraavaksi hankintalistalla onkin jokin violetti huulipuna! ;) Itseasiassa ostin jo pari päivää sitten L'Oréalin Shine Caresse -huulilakan sävyssä 400 Eve, mutta kaipaisin vielä enemmän peittävyyttä. (Mulla on itseasiassa tätä huulilla tuossa yhdessä ylemmässä kuvassa, jossa mun hiukset on ponnarilla, ja ainakaan mun mielestä tää ei ole niin kovin kivan näköinen)

Kuva täältä.

Nyt täytyy alkaa tehdä lähtöä iltavuoroon -hauskaa tiistaita ja aprillipäivää (mä oon joutunut tänään jo yhden jekun kohteeksi..)! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!