2.4.2014

BLOGIN ULKONÄKÖKRIISI

Mulla on kauhea ulkonäkökriisi -nimittäin tän blogin suhteen. Haluisin muuttaa tässä niin paljon, mutten osaa, koska pitäis ymmärtää jotain koodauksesta! :D Hassua sinänsä, koska meidän pitäs nyt koulussakin perehtyä koodaukseen, mutta en mä vaan ymmärrä tuosta html-sotkusta mitään! Oon koittanut etsiä Googlestakin vinkkejä, miten otsikot ja päivämäärät voisi keskittää, miten kuvien ympäriltä saa nuo vaaleat "kehykset" poistettua yms, mutta ei, en mä vaan osaa! :/ Että jos joku viisaampi siellä tietää, miten nää hoituu, niin olisin enemmän kuin kiitollinen, jos saisin apuja. :)

Onneksi sitä koodausta ei kuitenkaan ihan kaikkeen tarvitse. Bannerinkin kanssa oon tuskaillut jo pidemmän aikaa; pitäisikö sen ihan yksinkertaisena, vai vaihtaisiko kuvalliseksi? Kirjoittaako siihen koko blogin osoite vai tuo pelkkä Royals? Päädyin nyt kuitenkin kokeilemaan, miltä tämä kuvallinen versio näyttää. Haluaisin kuitenkin, että jo bannerista saisi jotain osviittaa siitä, mitä aiheita blogini osittain käsittelee, joten tässä tapauksessa pelkkä teksti ei olisi se paras mahdollinen vaihtoehto.

En tiedä kauanko olen tähän(kään) kuvaan tyytyväinen -kyllästyn niin harmittavan nopeasti kaikkiin kuviin missä näyn itse, mutta katsotaan! :)



Mitä te olette mieltä, kumpi on parempi, nykyinen kuvallinen vai pelkkä teksti valkoisella pohjalla ja pienellä yksityiskohdalla? :)


3 kommenttia:

  1. Ei vitsi kun oot kaunis! :) Musta toi alempi on kivempi banneriks!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo, mä vielä pähkäilen, että millaiseen banneriin lopulta päädyn :)

      Poista
  2. Mäkin tykkään tosta alemmasta. jotenkin ihanan simppeli. Tää uus ulkoasu on todella kiva :)

    VastaaPoista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!