23.12.2015

DECEMBER 23rd




Tänään kävi niin kurjasti, että kuvasin aamulla jouluaiheisen tagi-videon, editoin ja latailin Youtubeen, ja kovalla tohinalla lähdin bussilla kotikotiin. No, nyt ollaan vihdoin perillä ja klikkailin itseni Tubeen jotta voisin julkaista videon....vain huomatakseni että siinä jumittaa yksi ruutu VIIDEN minuutin ajan!! :( Äänet kyllä kuuluvat normaalisti, mutta en mä halua sellaista yhdessä kohtaa noin pahasti tökkivää videota julkaista.. Harmittaa niin kovasti, sillä tää video oli mun mielestä muuten tosi onnistunut, ja tätä tagia olisi mun mielestä paljon mukavampi katsoa ja kuunnella, kuin tylsästi vain lukea listana. Mutta ei auta. Täältä käsin en voi videota enää uudelleen edes editoida, ja joulun jälkeenkään sitä ei sovi julkaista, sillä mua häiritsisi joulun toivotukset ja tulevasta jouluaatosta puhuminen. Äääh. Just niin mun tuuria!

Tällaisella lookilla lähdin siis kotiin joulunviettoon - ja istun kolme tuntia bussissa! Joulunpunaiset huulet (saatu/Rimmel The Only 1 - 810 One Of A Kind), violetit rajaukset ja tuota videota varten lisäilin vielä siniset piilarit (saatu/alensa.fi - Top Vue Color 'Blue').. näyttivät muuten videolla ihan super kivoilta! Nyt harmittaa siis senkin puolesta. ettei tuota videota nyt pysty julkaisemaan.. 

Näistä vastoinkäymisistä huolimatta toivotan kuitenkin kaikille oikein ihanaa, rauhaisaa ja rentouttavaa joulua! Nauttikaa läheisten seurasta! <3

// Merry Christmas everyone! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!