30.4.2015

JOHN FRIEDA LUXURIOUS VOLUME - ROOT BOOSTER / HITTI VAI HUTI?


Viime viikolla vähän jo vinkkasinkin tästä uudesta tyvikohotussuihkeesta, jonka ostin kokeiluun ihan puhtaasta mielenkiinnosta, kun shampoota ostaessani pisti tämä hyllystä silmään! Heräteostos siis parhaimmillaan, mutta eipä mulla oikeastaan mitään hiustenmuotoilutuotteita pahemmin olekaan, ja tuuheushan on aina toivottua, joten siinä mielessä erittäinkin perusteltu ostos...heh. ;) Vaikka mun hiukset onkin nyt leikkauksen myötä paljon paksummat, tupeeraan mä yleensä silti aina pikkaisen tyveä, jotta sinne saisi lisää ryhtiä.

"Transform fine, flat hair into salon-caliber, natural looking volume."

Spray suihkutetaan pyyhekuiviin hiuksiin, aivan hiusten tyveen ja päälaelle, föönataan ja muotoillaan hiukset halutulla tavalla! Omani ostin Stockmannilta, hintaan 10,50€.

Toiveissa mulla oli, että tämä Root Booster parhaassa mahdollisessa tapauksessa syrjäyttäisi tarpeen tupeeraukselle kokonaan, mutta ehkä realistisempana toiveena ja odotuksena oli rakenteen tuominen tyveen, jolloin se mahdollinen tupeeraus myös pysyisi paremmin (eikä sinne tarvitsisi suihkia aina kiloa hiuslakkaa sekaan).

Todellisuudessa tuote ei kyllä juurikaan tehnyt mitään kummempaa. :( Rakennetta toi ehkä ihan hitusen, tuuheutta ei ainakaan mun hiuksissa juuri nimeksikään -en sitten tiedä jos oikeasti olisi todella ohut tukka, niin huomaisiko eroa sitten..? Aijon kyllä putelin käyttää viimeistä pisaraa myöten loppuun, sillä maksoihan tämä kuitenkin kympin verran. Ja kyllähän se lumevaikutus on siinä mielessä kiva, kun tietää jotain ainetta hiuksiinsa laittaneen, heh. ;) Mutta ainakin mun kokemuksien mukaan aika floppi. Tuoksu on kuitenkin kiva, pullokin ihan miellyttävä, ja suihke on ainakin omaan mieleen enemmän kuin esim. mousse!

Onko teillä kyseisestä Root Boosterista kokemuksia kerrottavana?


// Pahoittelut, etten kerennytkään mitään värikästä vappumeikkiä teille enää loihtimaan, elämä ja muut puuhat menee mulla kuitenkin sen verran tän blogin edelle, etten niistä omista jutuista ole halunnut luopua ja siksi ei nyt aikataulutus ihan uuden meikkitutorialin tekoon riittänyt. Maanantaisen vappumeikin voit kurkata kuitenkin täältä, jos inspiraatiota vielä iltaan kaipailet! Hyvää vappua kuitenkin kaikille, palataan niiden meikkijuttujen pariin sitten myöhemmin -pitäkäähän kiva ilta!

6 kommenttia:

  1. tuota oli kyllä tosi mielenkiintosta itelläkin testata, mutta emmiekää sen yhen kokeilun jälkeen huomannu mitään eroa omassa tukassani.. kai pitäis testailla vähän useammin muttaaa :D hmm..;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojooo...vähän yhtä tyhjän kanssa kyllä ;D höh!

      Poista
  2. Mä niin haluaisin ton ja on monet kerrat pitänyt ostaa! Mutta höh jos ei vaikuttanut sulla mitenkään :/ Mulla on niin raskas hius niin mahtaakohan tähänkään päähän tehota..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi niinkö? Mä kyllä vähän epäilen, ettei ehkä sullekaan hirveästi tee mitään, jos on painava hius :/ Mutta mikä jottei sitä aina uutta kosmetiikkaa kuitenkaan testata voisi, jos mieleen jää silti kovasti kutkuttamaan.. ;)

      Poista
  3. Mulla on tosi ohuet hiukset ja moni tuuheutta lupaava tuote on tuntunut vaan lässäyttävän niitä lisää tai antavan jonkun muun ei-toivotun efektin. John Friedan tuotteista oon kyllä noin muuten tykännyt, mutta tota en oo kokeillut. Parhaimman tuuheuttavan vaikutuksen oon saanu Balmainin suolasuihkeella ja Lushin kuivashampoolla.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo kiitos paljon vinkeistä noiden Balmainin ja Lushin kohdalla! :) Pitääpä laittaa korvan taakse! :)

      Poista

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!