18.12.2013

EXCITED

Enää 17 päivää siihen, kun tämä tyttö sanoo heipat Suomelle ja lähtee viikoksi I:n kanssa rantalomalle!! 

Mun ulkomaanmatkat rajottuvat vain Ruotsiin, Viroon ja keski-Eurooppaan, joten oon ihan innoissani, että vihdoin pääsen myös etelään! Joulun jälkeen saa alkaa pakkailemaan, kun haen vanhemmiltani matkalaukun tänne Turkuun, mutta kyllä sitä tässä jo mielessä on alkanut pyörimään talvivarastoon pakatut kesävaatteet ja suunnittelut, mitä sinne viikon matkalle ottaisi mukaan! Juuri eilen, kun I:n kanssa kierreltiin pitkästä aikaa yhdessä kaupungilla, niin mukaan tarttuikin muutamia vaateuutuuksia matkalaukkuun pakattavaksi. ;) Ihan hirveästihän noita kesävaatteita näin viikkoa ennen joulua ei ole tarjolla, mutta silti onnistuin bongaamaan alesta muutamat perustopit, sekä mukavana yllätyksenä hameen ja shortsit, jotka talvikauteen ajateltuna sopivat mielestäni hyvin myös sinne Kanariansaarille ja toivottuun lämpöön. 

Tuossa maanantai-aamuna ehti iskeä jo kunnon ahdistuspaniikki, kun Turun poliisilaitoksella sanottiin, että passiasioissa ensimmäinen vapaa aika ajanvarauksella olisi vasta tammikuun 8 päivä, ja mun matkani alkaa jo 4 päivä, eikä voimassaolevaa passia ole! Toki kuulemma ensi viikon maanantaina olisi voinut mennä jonottelemaan, mutta niin myöhään en olisi halunnut/uskaltanut sitä jättää. Onneksi J oli mun mukana ja lähti mun kanssa Saloon metsästämään mulle uutta passia! :D Nyt aavistuksen verran jännittää, että saanko sen uuden passini ajoissa, vaikka tuolla Salon poliisilaitoksella he vakuuttelivatkin sen vuodenvaihteessa saapuvan. Kuitenkin, tälläinen pieni painehiiri kun olen, niin täytyyhän sitä vakuutteluista huolimatta vähän stressata, että miten käy.. ;) 

Tammikuun ekalla viikolla ollaankin sitten I:n kanssa kello 06:30 Helsinki-Vantaan lentokentällä ja suunnataan kohti Gran Canariaa ja Playa del Inglesiä. Ei voisi meidän loma tulla parempaan paikkaan; rankasta koulusyksystä, töiden joulukiireistä sekä uudesta vuodesta selvinneenä, tällainen joululoman päätös, jossa pääsee (toivottavasti) hankkimaan vielä rusketusta ja aurinkoenergiaa vuoden alkuun ei voi olla huono idea!

Kuva täältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Kiitos kommentistasi! / Thank you for your comment!